.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور وزیر راه و شهرسازی در مازندران

استاندار مازندران گفت: به احتمال فراوان جلسه شورای مسکن هفته آینده استان با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شود. 
به گزارش شمال نیوز، سید علی اکبر طلاهایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان که در دومین روز از هفته دولت در استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: به احتمال فراوان هفته آینده وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم به مازندران سفر کند.

وی با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی از برنامه‌های آقای آخوندی است، تصریح کرد: وضعیت مسکن مهر و پروژه‌های راه‌سازی استان به صورت کارشناسی از نظر وزیر متبوع می‌گذرد.

نماینده عالی دولت در مازندران در رسیدگی به وضعیت مسکن مهر در استان، یادآور شد: تعاونی‌های مسکن در اجرای مسکن مهر بکوشند.

وی با تاکید براینکه تعاونی‌های مسکن خودمالکی از تسهیلات بانکی بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: تعاونی‌های خودمالکی در انتظار بودجه دولتی نباشند. مسکن مهر میارکلای ساری از سوی تعاونی‌ها باید پیگیری شود تا با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان مباحث زیر ساختی آن فراهم شود.

طاهایی به  آمادگی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در ایجاد زیر ساخت‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع برق آمادگی همکاری در انتقال خطوط برق و احداث نیروگاه زباله‌سوز و تامین برق را با تعاونی‌های مسکن مهر دارد.

استاندار مازندران در پیگیری تامین مسکن خبرنگاران واجد شرایط از طریق مسکن مهر پیشنهاد داد تا براساس اولویت خبرنگاران بتوانند از تسهیلات مسکن مهر برای خانه‌دار شدن استفاده کنند.

طاهایی مسکن مهر خوشرودپی  بابل را یکی از اولویت‌های مسکن خبرنگاران منطقه به ویژه بابلی‌ها دانست و گفت: با همکاری خانه مطبوعات خبرنگاران واجد شرایط از این مزیت دولت استفاده کنند.

استاندار مازندران در پایان سخنانش اعلام کرد: محتمل است جلسه شورای مسکن هفته آینده استان با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شود. /ف

/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.